• 021-76220388
  • kavoshmo.bs@gmail.com
  • تهران- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران- ط 1 - واحد 105

خدمات ما

خدمات اصلی این شرکت عبارتند از:

معرفی بعضی از خدمات اصلی ما:

تحقیقات بازاریابی

شرکت مشاوران کاوش برای اجرای تحقیقات بازاریابی با توجه به تمام شرایط موجود از روشهایی که باعث کمترین خطا در تحقیق می شود استفاده می کند. بطور کلی تحقیقات بازار روشهای مختلفی دارد که بر دو اساس استوار است . تحقیق بر اساس اهداف تحقیق و تحقیق بر اساس روش جمع آوری اطلاعات

1-    تحقیقات بر اساس اهداف تحقیق شامل موارد ذیل می باشد

  • تحقیقات در مورد وضعیت بازار
  • سهم بازار ، شناخت رقبا و ...
  • گروه بندی وتقسیم بندی مشتریان
  • تعیین جایگاه شرکت / محصول در بازار از دیدگاه مصرف کنندگان
  • رضایت سنجی و بررسی نیازها، خواستها و ترجیحات مصرف کنندگان
  • بررسی علت و انگیزه خرید مصرف کنندگان و عادات موثر در مصرف کالاها
  • تجزیه و تحلیل و پیش بینی فروش
  • تحقیقات در مورد محصول
  • تحقیقات در مورد توزیع محصول
  • تحقیقات در مورد قیمت محصول
  • تحقیقات در خصوص برندینگ ( ارزش ویژه برند - تصویر برند - شخصیت برند و..... )
  • تحقیقات در خصوص برنامه تبلیغاتی ( اثر بخشی تبلیغات – رسانه و پیام های تبلیغاتی - کمپین تبلیغاتی )
  • تحقیقات در خصوص بازاریابی الکترونیکی ( استراتژیهای و برنامه های بازاریابی الکترونیکی ) 
    ·  تحقیقات در خصوص وفاداری مشتریان
  • تحقیقات در زمینه ارتباط با مشتریان

2-  تحقیقات بر اساس روشهای جمع آوری اطلاعات

  • تحقیقات اکتشافی ( کشف مسائل – شناخت شاخص ها و عوامل )
  • تحقیقات توصیفی ( اندازه گیر عوامل )
  • تحقیقات آزمایشی ( آزمایش تاثیر عوامل مستقل بر وابسته )

3- روشها و ابزارهای جمع آوری اطلاعات

  • گروه متمرکز(کانونی) -focus group
  • مصاحبه های عمیق و نیمه عمیق  
  • مطالعات کتابخانه ای (سوابق موضوع مورد مطالعه - تجزیه و تحلیل اسناد و مدارک مرتبط با موضوع مطالعه و ...)
  • مطالعات داده های ثانویه
  • پرسشنامه با سوالات بسته و باز
  • تلفنی
  • الکترونیکی ( ایمیل و....)
  • با استفاده از ابزارهای الکترونیکی ( موبایل . تبلت و.........) و نرم افزارهای مرتبط
  • مشاهده و یادداشت
  • شبکه های اجتماعی  (تلگرام، لینکدین، فیس بوک و...)
  • و....

تحقیق بازاریابی در حقیقت یعنی اجرای اصول علمی تحقیق در حوزه بازاریابی با هدف کسب اطلاعات بر اساس مشکلات و مسائلی که مدیریت شرکت با آن مواجه می باشد که مسائل لزوما جنبه منفی ندارد زیرا در بیشتر مواقع شرکتها در شرایط مناسبی هستند ولی برای توسعه کسب و کار خود نیاز به تحقیق و شناسایی فرصتهای بازار دارند . از اینرو تحقیق یا برای حل مشکلات فعلی یا برای توسعه برای رشد شرکت می باشد . برای اجرای تحقیقات بازاریابی نیاز است که بر اساس مشکلات و مسائل مدیریتی مساله تحقیقی بیان شود و برای مساله تحقیق اهداف تحقیق و برای اهداف تحقیق سوالات تحقیق و برای سوالات نیازهای اطلاعاتی مرتبط تعیین شود و برای نیازهای اطلاعاتی متغیرها و جامعه آماری مشخص گردد و برای جامعه آماری با توجه به نوع متغیرها ابزار سنجش طراحی می شود که در آخر با روش های نمونه گیری اطلاعات از جامعه آماری بدست امده و با روشهای آماری و تحلیلی تجزیه و تحلیل صورت می گیرد و در نهایت از متغیر ها به سوالات پاسخ داده می شود و از سوالات اهداف برآورده می شود و با اهداف مساله اصلی پاسخ داده شده و در نهایت راه حل مشکل پیشنهاد می گردد.

 

گواهینامه ایزو

 

(ISO) که مقر آن در ژنو می باشد, یک سازمان غیر دولتی بین المللی است که در 24 فوریه سال 1947 تاسیس یافت. Iso یک سازمان بین المللی است که درست همانند سایر سازمان های بین المللی وظایفی را بر عهده دارد که در سطح بین المللی و در همه کشور ها قابلیت اجرا و حمایت دارد. وظیفه سازمان ایزو ( iso) تدوین استاندارد های بین المللی با استناد به خواسته ها و شرایط قانونی همه کشورها و به منظور یکپارچه سازی همه فرآیند ها و روال انجام کارها با هدف تسهیل در تولید و توسعه روز افزون تولیدات و خدمات در سایه حمایت از تولید کننده و مصرف کننده می باشد.عبارت International Organization for Standardization به مفهوم سازمان بین المللی استاندارد سازی بصورت مخفف می شودios  که جهت سهولت بصورت iso بیان می گردد.

امروز ISO به کنفدراسیون نمایندگان بیش از 150 کشور تبدیل شده است و بیش از 16،500 استانداردهای بین المللی را منتشر کرده است. آنها به صورت منظم در تلاش و هماهنگی با یکدیگر هستند تا استانداردهای مدیریتی جدید و جدیدتری را توسعه دهند.

مزایای اخذ گواهینامه ایزو:

هر استاندارد مزایای خود را در هر صنعتی ارائه می نماید. ، با این حال منافع مشترک در تمامی گواهینامه های ایزو عبارتند از: پتانسیل بازار گسترده، انطباق با مناقصه های خرید، بهبود بهره وری و صرفه جویی در هزینه، خدمات بالاتری از خدمات مشتری و در نتیجه رضایت و اخلاق و انگیزه کارکنان .

با داشتن یک استاندارد مدیریتی شناخته شده، مشتریان به این نتیجه میرسند که شما در برآورده کردن نیازهای آنها جدی هستید.

چرا اخذ گواهینامه ISO ؟

سه دلیل عمده برای اینکه شرکت ها یک سیستم مدیریت ایزو را اتخاذ می کنند وجود دارد:

  • برای افزایش موفقیت در مناقصه های عمومی و خصوصی
  • برای بهبود کارایی داخلی و کاهش هزینه ها
  • بازاریابی محرمانه - با نشان دادن لوگوی ایزو در بازاریابی خود، مشتریان شما به آینده نگر بودن شما معتقد می شوند.

آیا صدور گواهینامه ایزو برای شرکت ما امکانپذیر است؟

•آیا می خواهید وقت و پول خود را صرف حل مسائل تکراری کنید و یا اینکه آنها را همان بار اول حل و فصل نمائید؟

•آیا می خواهید قرارداد شما در بخش مناقصات برنده باشد؟

  • آیا می خواهید بهتر از قبل و با اجرای مدیریت بهبود یافته سازمان خود را مدیریت بهتری داشته باشید؟

• آیا می خواهید ارتباط بین  مشتری و  تامین کننده را با پاسخ دادن به نیازهای فعالانه آنها و بازخورد موثر مشتری، افزایش دهید؟

  • آیا می خواهید بهبود موقعیت شرکت خود را در بازارهای داخلی ببینید؟

اگر شما می توانید به هر یک از سوالات فوق بله پاسخ دهید پس صدور گواهینامه ایزو برای سازمان شما امکانپذیر است.

به صورت کلی مزایای زیادی را می تواند برای اخذ گواهینامه ایزو بر شمرد ، هر سازمان بنا بر نوع گواهینامه ای که قصد دارد اخذ نماید بخشی از فرآیندهای سازمانی خود را بهبود می دهد.این کار با کمک شرکت مشاور ایزو انجام می گیرید و با ممیزی های مستمر ادامه می یاید. بنابراین اخذ گاواهینامه ایزو ، جدا از اینکه باعث افزایش اعتبار سازمان شما می گردد ، به صورت خودکار بر عملکرد فرایند های داخلی سازمان نیز تاثیر مثبت و مستقیم نهاد و باعث بهبود راندمان و عملکرد کلی آن می گردد.

مهمترین ایزوها عبارتند از:

آخرین ورژن

نام فارسی

نام انگلیسی

2015

سیستم مدیریت کیفیت

ISO 9001      

2015

سیستم مدیریت زیست محیطی

       ISO 14001

2007

سیستم مدیریت ایمنی و بهداشت شغلی

     OHSAS 18001

2012

استاندارد جهانی سنجش رضایت مشتری

ISO 10004   

2014

استاندارد جهانی رسیدگی به شکایات مشتریان

       ISO 10002

2005

مدیریت ایمنی مواد غذایی

+

تجزیه و تحلیل خطر و کنترل نقاط بحرانی

          ایزو 22000

+

HACCP

2010

استانداردجهانی ارزشگذاری برند

ISO 10668  

 

سیستم مدیریت یکپارچه

       IMS

2015

مدیریت خدمات فناوری اطلاعات

              ISO 20000

2016

مدیریت امنیت اطلاعات

              ISO 27001

2010

سیستم مدیریت کیفیت در صنایع پتروشیمی

TS29001

2012

ارگونومی در بیمارستان

ISO 12296          

 

استاندارد مراکز درمانی

استاندارد IWA1: 2005

 

استاندارد مراکز آموزشی

استاندارد IWA2: 2007

1999

سبستم مدیریت موثر فرایند آموزش

ISO 10015  

2009

سیستم مدیریت کیفیت در صنایع خودروسازی

TS16949 ایزو

2012

سیستم مدیریت کیفیت برای شرکت های بازرسی

ISO 17020

 

مجوز صادرات محصول به اروپا

 CEنشان

 

نشان غذای حلال

(تطابق مواد غذایی با الزامات قوانین اسلامی)

نشان حلال

2010

استانداردجهانی مسئولیت پذیری

            ISO 26000

2011

سیستم مدیریت انرژی

            ISO 50001 

2012

سیستم مدیریت کیفیت آزمایشگاههای پزشکی

ISO 151898

2009

استاندارد جهانی مدیریت ریسک

ISO 31000

2008

مدیریت اطمینان و تضمین تولید در صنایع نفت، گاز و پتروشیمی

ISO 20815

2016

مدیریت تجهیزات پزشکی

ISO 13485     

2012

تحقیقات بازار

         ISO 20252  

2007

استاندارد تکنولوژی گرافیک  رنگ چاپ در چاپخانه

ISO 2846

1996

استاندارد نقشه های ساخت و ساز – تعیین انحرافات

ISO 6284  

1984

اصول و قوانین در ساخت ابنیه این استاندارد

ISO 2848

2012

ایزو ساختمان و طراحی داخلی

ISO 16817

 

 

 مطالعات امکان سنجی(طرح توجیهی)

مطالعه امکانسنجی یا Feasibility Stusy یک محصول، پیش نیاز ضروری برای ایجاد و یا توسعه یک کسب و کار  موفق و راه اندازی کارگاه تولیدی می باشد. این که هزینه های تغییر در محصول، پس از مرحله امکان سنجی به شدت افزایش می یابد لزوم و اهمیت انجام امکان سنجی پیش از شروع یک پروژه را آشکار می سازد. بدین منظور قبل از هرگونه اقدامی نیاز به جمع آوری و تجزیه و تحلیل اطلاعات داریم تا توجیه پذیری یک محصول  را پیش بینی نماییم.

  • آیا   تخمین ما از فروش و سود واقع بینانه است؟
  • آیا هزینه های محصول توجیه اقتصادی دارد و درآمد حاصله هزینه ها را پوشش خواهد داد؟
  • آیا هزینه های تحقیق و توسعه محصول قابل تامین است؟
  • آیا محصول سودآور خواهد بود؟
  • آیا این موقعیت سرمایه گذاری برای سرمایه گذار بهتر از سایر گزینه ها می باشد؟
  • آیا بازگشت سرمایه مناسبی وجود دارد؟
  • آیا ریسک ها شناسایی شده و برنامه ریزی و هزینه لازم برای پاسخ گویی به آنها در نظرگرفته شده است؟
  • آیا هزینه خدمات پس از تولید در نظر گرفته شده است؟

 

بصورت کلی مطالعات امکان سنجی و طرح های توجیهی شرکت مشاوران کاوش در سه بخش:

مطالعات فنی

مطالعات بازار

مطالعات مالی

 

همراه با نرم افزار کامفار صورت خواهد گرفت.

-

ارتباط با ما

  • موبایل: 09904260060
  • تلفن ثابت: 76220388-021
  • فکس: 76220388-021
  • ایمیل: kavoshmo.bs@gmail.com
  • آدرس پستی: تهران- کیلومتر 20 جاده دماوند- پارک فناوری پردیس- خ دانش 4- پ 165- ساختمان فناوران-ط 1- واحد 105- کدپستی: 1654120618